top of page
חיפוש

איך תמצאו מטבחים שהם גם זולים וגם איכותיים?

מטבחים נחשבים בדרך כלל עסק יקר יחסית, במיוחד אם אתם מחפשים משהו איכותי. אבל מסתבר שאפשר למצוא גם מטבחים זולים ואיכותיים.

אתם רק צריכים לדעת מה משפיע על מחירי מטבחים כדי להבין איך זה עובד ואיך אפשר למצוא מטבח שהוא גם זול וגם איכותי.


מטבחים זולים ואיכותיים


מה משפיע על מחיר מטבחים?

מחירי מטבחים נעים על טווח מאוד רחב ומשתנה, בהתאם לשורה של פרמטרים מקצועיים ואחרים:

  • איכות חומרי הגלם - שימוש בחומרי גלם איכותיים יותר או פחות משפיע מאוד על מחיר המטבח, בין אם מדובר במטבחים גדולים או מטבחים קטנים. אך ניתן להוזיל את עלויות המטבח על ידי שימוש בחומרי גלם ירודים, כמו MDF וחזיתות פשוטות, אבל כך גם מקבלים מטבח לא כל כך איכותי. לכן דווקא על איכות חומרי הגלם לא כדאי להתפשר.

  • תכנון ועיצוב בהתאמה אישית - מדובר על טרנד במטבחים שהולך ותופס תאוצה - להזמין מעצבי מטבחים ולבקש מהם לתכנן מטבח מותאם אישית. זה מתאים אם אתם בונים את בית החלומות שלכם ורוצים מטבח לשנים רבות - בלי הגבלת תקציב. אבל זה כמובן לא מתאים לכל אחד והאמת שאתם יכולים לקבל מטבח זול ואיכותי גם בדרכים אחרות

  • לקיחת מידות - אם אתם צריכים בעל מקצוע שיגיע אליכם כדי לקחת מידות למטבח, זה ודאי מוסיף לעלויות הכלליות. אבל לקיחת מידות למטבח זה משהו שאתם יכולים לעשות גם בעצמכם, במיוחד אם יש לכם הדרכה מקצועית איך לעשות את זה.

  • בניה בהזמנה אישית - אפשר לפנות לנגר שיבנה לכם מטבח, אך כמובן מדובר על עבודה של בעל מקצוע, שנעשית במיוחד בשבילכם ולכן סביר להניח שזה מייקר את העלויות. מצד שני, יש גם יחידות מטבח מוכנות, שיכולות להוזיל את העלויות משמעותית.

  • גודל המטבח - כאן אין הרבה מקום למשחקים - מטבח גדול הוא גם יקר יותר. אבל אפשר בהחלט לקבל מטבח גדול שהוא גם זול ואיכותי בהשוואה לכל המטבחים האחרים.

  • מיתוג - חברות מטבחים עם מותג מוכר ומוניטין יוקרתי לוקחות יותר על המוצרים שלהן, גם אם בפועל המוצר עצמו בהכרח יוקרתי.


לקנות מטבח זול בלי לוותר על האיכות - זה אפשרי

מטבחי UNITS מוזילים לכם את עלויות המטבח ולא מוותרים לרגע על האיכות. איך אנחנו עושים את זה?

  • אנחנו לא לוקחים כסף על המיתוג, כי המיתוג שלנו הוא של מטבחים זולים ואיכותיים.

  • אנחנו לא מגיעים אליכם לקחת מידות - כי יש לנו מערכת הזמנות חכמה וסופר נוחה לעבודה, שאתם יכולים להזמין דרכה בקלות בעצמכם לפי המידות שאתם לוקחים מהשטח.

  • אנחנו לא בונים מטבחים בהתאמה אישית, כי המטבחים שלנו מדהימים, איכותיים ויפים גם ככה. לכן אתם גם יכולים לשלם עליהם הרבה פחות.

  • יש לנו עבורכם יחידות מטבחים מוכנות להרכבה, יחידות קומפלט הכוללות שיש וכיור ככה שאתם יכולים להזמין אצלנו הובלה והתקנה, אבל אתם יכולים גם לעשות את זה בעצמכם - אם יש לכם קצת ידע וניסיון טכני.


כל הפתרונות האלה מאפשרים לנו לתת לכם מטבחים מעוצבים, איכותיים ויפים, עם חומרי גלם משובחים ללא פשרות, בלי להעלות מחירים.


רוצים לראות בעצמכם? היכנסו לקטלוג, או דברו איתנו למידע נוסף!


13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page