top of page
חיפוש

מטבחים קטנים: פתרונות חכמים לחללים קומפקטיים

עיצוב מטבח קטן בהחלט מציב אתגר בפני המתכננים והמעצבים, שרוצים למקסם את השימוש בחלל המצומצם בלי לוותר לרגע על עיצוב אסתטי ונעים, שיעשה לכם חשק להמשיך לבשל.


בדיוק בשביל זה קיים שפע של פתרונות עיצוב חכמים, שמאפשרים לעצב מטבחים נפלאים ופרקטיים - גם בחללים קומפקטיים.


מטבחים קטנים
מטבחים קטנים

מטבח קטן שעונה על כל הצרכים

גם אם יש לכם חלל קטן יחסית בשביל המטבח בבית או במשרד, אתם יכולים להיות רגועים - היום קיימים פתרונות חכמים מכל הסוגים לעצב מטבח קטן ויפה עם רהיטים מתאימים ועם ניצול חכם של השטח, שיוצר מטבח קטן ומושלם:


ניצול נכון של השטח

בין אם אתם מחפשים מטבח קטן ליחידת דיור, לבית או למשרד, הטיפ הכי חשוב הוא לנצל נכון את השטח הקיים.

לא מדובר רק על השטח האופקי, כי במטבח קטן חושבים גם לגובה ולאורך.


זה אומר שגם הקירות הם שטח חשוב שעליו מתקינים ארונות וחללי אחסון שונים.


אפשר ורצוי לנצל את הקיר לכל אורכו ואפילו עד לתקרה כדי לקבל שטח אחסון רחב ואף להכפיל את שטח הארונות.


מטבח קטן - גדול

אחד הכללים הידועים בעולם העיצוב הוא להשתמש בצבע ובאור כדי ליצור תחושה של חלל גדול גם במקומות קטנים.


הדבר נכון כמובן גם לעיצוב מטבח, כאשר ניתן לבחור צבעים בהירים לקירות וגם לחזיתות ארונות, לחיפוי קרמיקה ומשטחי העבודה - צבעים בהירים יוצרים תחושת מרחב.


בנוסף, עד כמה שניתן - כדאי לנצל את האור הטבעי ולפתוח חלונות גדולים במטבח ובכל מקרה, להשתמש בתאורה טובה עם גופי תאורה מעוצבים ויפים שנותנים תחושת אור נעימה.


למי שאוהב דווקא צבעים כהים, מומלץ ללכת על שילוב של גוונים כהים לצד גוונים בהירים ולשחק עם פלטת צבעים חכמה בין הקירות לבין חיפוי קיר, חזיתות ומשטחים.


מטבח קטן מודולרי

מטבח מודולרי הוא מטבח שניתן לשחק עם האלמנטים השונים שבו - להזיז ממקום למקום עגלת מטבח או אי נייד, לפתוח ולסגור דלפק מתקפל, או משטח עבודה ועוד.


תכנון נכון של מכשירי חשמל

החלל המצומצם של מטבחים קטנים מחייב חשיבה יצירתית ומיקום נכון של מכשירי חשמל שונים.


לכן כדאי לקחת בחשבון פתרונות כמו מכשירי חשמל עם פעולה כפולה, למשל תנור שהוא גם מיקרוגל, כיריים עם שתי להבות במקום ארבע, מדיחי כלים קטנים ועוד.


מומחים לעיצוב מטבחים קטנים

לצד שלל הפתרונות היצירתיים, אפשר גם להזמין מטבח קטן אצל מומחים לעיצוב מטבחים קטנים, שדואגים לכם לכל הפתרונות תחת קורת גג אחת.


מטבחים מעוצבים ויפים, מחומרי גלם איכותים ועמידים, במגון רחב של אפשרויות עיצוב לבחירה, כאשר כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את המטבח המתאים לכם ולהתקין אותו בבית.


מטבחי units מביאים לכם את כל היתרונות, העיצובים והפרטים הקטנים של מטבחי יוקרה במחירים נוחים לכל כיס - לעולם המטבחים הקטנים. מוכנים להתחדש במטבח קטן שיעשה לכם את הבית? דברו איתנו!


285 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page