top of page
חיפוש

שדרוג מטבח קבלן במחיר נמוך ובלחיצת כפתור

בשעה טובה רכשתם דירה חדשה מקבלן, בין אם חיפשתם דירה פרוייקט של תמ״א 38 או שזכיתם בדירה במחיר למשתכן. יחד עם זאת גיליתם שמפרט הדירה שלכם כולל מטבח בסטנדרט קבלני פשוט ובסיסי. מטבח בעל פונקיות בסיסיות, מעט ארונות אחסון ומשטח עבודה מצומצם.

מה הן האפשרויות העומדות בפני מי שמעוניין לקבל מטבח משודרג?

אחת האפשרויות היא לשדרג דרך חברת המטבחים שהקבלן עובד איתה, אלא שבמקרה הזה תגלו שכל תוספת כרוכה בעלויות משמעויות. מנגד, קבלת זיכוי בעבור מטבח הסטנדרט של הקבלן, הינה נמוכה מידי ( בין 4,000 - 5,000 שקלים) ולא מאפשרת לרכוש מטבח מספיק גדול ופונקציונאלי בשוק החופשי בתמורה.

אז איך בכל זאת הופכים את המטבח לפונקציונאלי ומעוצב במחיר נוח לכל כיס ומבלי לשבור קופת חיסכון? בין אם מדובר בדירה למגורים או בדירה לשכירות לטווח ארוך במסגרת של פרוייקט שכירות במחיר מטרה, ניתן בקלות ובמהירות לאוסיף ארונות עליונים מרובים וארונות ייעודים לתנור בילט אין או ארונות מזווה למטבח. תוספת של ארונות מטבח עליונים בין עם קלאפות או ארונות תגדיל משמעותית של שטח האחסון של המטבח שלכם ותאפשר לכם להינות ממטבח גדול יותר ללא תוספת משמעותית במחיר.


הגדלה נוספת של המטבח הבסיסי שלכם תתאפשר באמצעות תוספות של יחידות תנור בילט אין או ארון ייעודי למזווה.

אנחנו ביוניטס מטבחים מאפשרים לכם להינות ממגוון רחב של תוספות אחסון למטבח שלכם במהירות ובקלות, כמו ארונות מטבח מוכנים, פונקציונליים ומעוצבים. כל הארונות העליונים שלנו מיוצרים מעץ סנדוויץ, ובמגוון גמרים לבחירה, נמצאים במלאי זמין ובאספקה מיידית, ככה שתוכלו להתחדש במטבח משודרג בקלות ובמהירות והכי חשוב לקבל מטבח משודרג מחיר נח לכל כיס!. ארונות המטבח שלנו מוכנים לאיסוף עצמי או להזמנה בלחיצת כפתור באתר שלנו, ככה שתוכלו להתחדש בארונות עליונים, תוספות למטבח ויחידות בילט- אין, נגרות מטבח בקלות ובמהירות ולהגדיל את שטח האחסון במטבח הקבלן שלכם.

בין אם תבחרו בארונות מטבח בעיצוב מודרני, מטבח כפרי, או במטבח בסגנון נורדי סקנדיבי. תוכלו בקלות ובמהירות לשדרג את המטבח קבלן שלכם , להגדיל את שטח האחסון במטבח הסטנדרט שקיבלתם במסגרת מחיר למשתכן, או לשדרג מטבח בדירה להשקעה.

מגוון הארונות שלנו כוללים, יחידות ייעודיות למטבח לתנור, יחידות בילט אין לתנור ולמיקרוגל, יחידות עומדות TALL WALL, קלאפות עליונות למטבח, ארונות אחסון למטבח ועוד...

מוזמנים לשוטט במגוון האופציות לבחירה ולהתחדש במטבח משודרג מבית יוניטס מטבחים בקלות ובפשטות מבלי לשבור קופת חיסכון! :)



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page