top of page
חיפוש

עלויות של מטבחים קטנים לדירות

בכנות, מה המקום האהוב עליכם בתוך הבית? אנחנו יודעים בוודאות שיותר מ – 50 אחוז מהנשאלים ייענו שמדובר במטבח. ואכן, מדובר בחדר שבלעדיו לא היינו יכולים להסתדר – אפשר לחיות ללא סלון ולחלוק דירה עם 5 שותפים – אך על המטבח אף אחד לא מתפשר.


אז איך זה הגיוני בכלל שהרבה פעמים חלל המטבח שלנו, הוא חלל כה קטן, שלנסות ולאבזר אותו בעצמנו נשמע כמו משימה בלתי אפשרית?


מיטת אורחים יכולה להיות גם ספה בסלון, ארון יכול להיות גם שולחן ומכונת כביסה יכולה להיות אחלה שידה, אך בכל הנוגע לאבזור מטבח אנחנו מסתבכים – כי לאבזר את אזור המטבח בצורה מספקת זה סיפור ארוך, בעיקר אם מדובר בגודל לא סטנדרטי בהחלט של המטבח שלנו.


אז איך מסתדרים?


ל - units-kitchen יש רעיונות ממש מוצלחים להציע לכם. כל מה שיישאר לכם – זה לבחור מטבח 1.5 מטר שלכם (או מידות נוספות כמו מטבח 2 מטר, מטבח 3 מטר וכו).

כי אולי לכם יש בעיה, אבל ל – units – kitchen יש את כל הפתרונות. רוצים לגלות אותם? בואו איתנו.


גדלים לא סטנדרטיים


הנה, בשעה טובה מצאתם את דירת החלומות שלכם. טוב, אולי הגזמנו בכל הנוגע לדירת החלומות, אבל מצאתם אחלה דירה, במיקום מעולה ומחיר סביר בהחלט. רק מה הבעיה – המקום, איך להגיד בעדינות, מתהדר במידות חללים לא סטנדרטיות בכלל.


מטבח 1.5 מטר במקרה הפחות טוב או מטבח 2 מטר במקרה היותר טוב - כן, בהחלט מדובר בגודל לא סטנדרטי ואתם כבר התחלתם לשבור את הראש איך מאבזרים את המקום.

אז זהו, מתברר שיש מי שחשבו על זה קודם ומצאו לזה פתרון.




הפתרון


ברוב המקרים, על מנת לאבזר את חלל המטבח שלכם, הייתם צריכים לוותר על משהו. הראשונים בתור יהיו ארונות המטבח. ואז, נתקעים עם סירים שאין איפה לאחסן אותם.

והנה הוא מגיע – הפתרון. מטבחים מותאמים לגדלים לא סטנדרטיים. כן, כן, יש לכם מטבח שהוא 1.5 מטר? נפלא, אין סיבה לדאגה.


תוכלו להזמין מטבח בגודל הספציפי, שמגיע עם ארונות מטבח מוכנים והכל במחיר נעים בהחלט – בסביבות ה – 3000 ₪.


בעצם יש לכם מקום למטבח מעט יותר גדול? נניח 2 מטר? נפלא, גם לגודל הזה ב – units – kitchen יש פתרון והפתרון הזה לא יקר אף הוא.


כמה הפתרון עולה לנו?


כאמור, ניתן לרכוש מטבח עם ארונות מוכנים בגודל לא סטנדרטי - הכל תמורת סכום שנע בין 3000 ₪ ולכיוון מעלה.וכך, ניתן לאבזר את המטבח שלכם בכל מה שנחוץ על מנת להרגיש בבית.


לסיום


וכך, מטבחים ללא עלות גבוהה הם כבר לא פרי דמיון שלכם, אלא שירות שקיים באמת. לכם נשאר רק למדוד את חלל המטבח שלכם, לספר ל – units – kitchen מה בדיור צריך והם כבר ידאגו לכל השאר.





14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page