top of page
חיפוש

מי צריך מטבחון למשרד?

כל בית צריך מרפסת וכל בית עסק צריך מטבחון. מטבחון משרדי הוא חלק בלתי נפרד ממתן תנאים טובים לעובדים, שמבלים במשרד שעות ארוכות מדי יום. זהו חלל מזמין ומפנק ללקוחות ולאורחים שרוצים להכין לעצמם כוס קפה, המהווה גם מקום מפגש ניטרלי לשיחות עבודה ולשיחות חולין במשרד.


למה מטבחון?

מטבחון למשרד הוא פתרון להרבה צרכים בשגרה: שימוש במטבחון לטובת אחסון והכנה של ארוחות צוהריים לעובדים, הכנה של כיבוד למפגשי צוות או לישיבות ארוכות והכנה של שתייה חמה ושל חטיפים עבור העובדים, הלקוחות והאורחים, במהלך יום העבודה. מטבח מעוצב למשרד עם עמדות קפה מאפשר גם מקום מפגש ושיח, בין העובדים. במטבחון נפתרות, לפעמים, בעיות מקצועיות על כוס קפה וללא צורך לקבוע פגישות וישיבות.


בנייה ועיצוב

לא לכל בית עסק מתאים מטבח מעוצב למשרד, ישנם משרדים קטנים שעבורם עמדת קפה או מטבחון למשרד, בממדים מצומצמים, יספיקו. מטבחים מעוצבים מתאימים לחברות בהן המטבח משמש מספר רב של עובדים או פתוח ללקוחות ולאורחים. היום, בעזרת חברות כמו יוניטס, מתאפשרת רכישת מטבח אונליין, בקלות, בנוחות ובמחירים נוחים: מטבח מתאים ונכון לכל סוג של עסק ולכל גודל חלל קיים. אפשר וכדאי גם להתייעץ עם אנשי מקצוע ומומחים כדי לבחור בחוכמה, עבור העסק שלך.


אחזקה ושימוש

מטבחון למשרד צריך להיות מעוצב בחוכמה ולהתאים לצרכים של המשרד ושל העובדים – למשל בחירת מקרר גדול מספיק כדי שלא יחסר בו מקום ואבזור המטבח בכלים ובמכשירים נדרשים. בנוסף, חשוב מאוד לדאוג לניקיון ולאחזקה של המטבחון, להקפיד על תחלופה של מוצרים מתכלים ועל שמירה של המכשירים החשמליים, שיוכלו לפעול באופן בטיחותי ומתמשך. המטבחים של יוניטס מאפשרים הקמה של מטבחון מעוצב באופן מרשים, יציב ועמיד לשימוש שגרתי מתמשך וקל לניקוי ולאחזקה ומותאם בדיוק עבורכם.


יוניטס מטבחים מעוצבים לכולם

אתר יוניטס מטבחים מעוצבים לכולם, מאפשר לכל בעל עסק, למצוא את המטבחון המתאים בדיוק בשבילו ולהתנסות ברכישת מטבח אונליין. מטבחים מעוצבים, בכל גודל נדרש או עמדות קפה מפנקות ויוקרתיות, ישדרגו את המשרד מבחינת העיצוב ובהקשר של תנאי העבודה והאירוח במשרד. הפתרון המושלם, במחירים מפתיעים.




14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page