top of page
חיפוש

מטבח 2 מטר - מהי כוונת המשורר?

מי שהתחיל לחפש מעט ושוטט באינטרנט אחר מטבח זול או מטבח קטן, נתקל לא פעם במונח ״ מטבח 2 מטרֿ״. בניגוד לדרך חישוב מטבחים הנהוגה בעולם של נגרי המטבחים, שם החישוב למטבח הוא לפי מטר אורך רץ, עליון + תחתון, במקרה של מטבח 2 מטר מדובר במטבח שמכיל בתוכו נגרות 2 מטר עליון ו2 מטר תחתון. לרוב, בסוג המטבחים הללו נהוג לתת גם שיש וכיור, ובעצם למכור מטבחון מושלם מקצה לקצה. נישה של 2 מטרים הינה מידה רווחת בקרב מטבחים ליחידות דיור, מטבחים למשרדים, ונישת מטבחים לדירות להשקעה.

אחנו ביוניטס מטבחים, לקחנו את עולם מטבחי ה2 מטר לרמה אחרת. אנחנו מאפשרים לכם בחירה של צבעים, גמרים, טסקטורות שהיו שמורות עד היום רק לעולם מטבחי היוקרה, גם למטבח שלכם. מטבחי בוטיק בקונספט יחודי שמאפשרים גם למטבחים קטנים, מטבחי 2 מטר, מטבחים ומטבחונים משרדיים, מטבחים של 1.5 מטר, להינות משלל גמרים שעד היום היו שומרים לעולם מטבחי העילית , להגיע אליכם למטבח.

החל ממטבח קטן וכפרי, מטבח בגמר פולימר, או מטבח של צבע בתנור (שלייף לק). מגוון רחב של ידיות עיצוביות לבחירה ואופציות יפייפיות לשיש.

כל המטבחים מגיעים עם שיש וכיור ובעצם נמסרים ללקוח כחבילה שלמה ומוכנה. ללא התעסקות נוספת עם איש שיש וללא צורך בהתאמות. לוקחים את מטבחי ה 2 מטרים צעד אחד קדימה! מתחילים מעכשיו לעצב את מטבח ה2 מטר שלכם!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page