top of page
חיפוש

כל הדגשים החשובים בבחירת חיפוי קיר למטבח ולחדר הרחצה

ישבתם ותכננתם את מטבח החלומות שלכם. בין אם מדובר במטבח ליחידת דיור, מטבח לדירה להשקעה, או במטבח למשרד, נשאר עוד פריט קטן להשמלת התמונה המלאה וזה חיפוי קיר דקורטיבי למטבח החדש שלכם. ישבנו והכנו לכם מספר דגשים חשובים בבחירת חיפוי קיר למטבח:

עמידות גבוהה למים

סביבת המטבח הינה סביבה לחה ורטובה, בדיוק כפי שנבחר ארונות מטבח מעץ סנדוויץ ומשטח עבודה משיש קווארץ עמיד במיוחד, כך גם בבחירת חיפוי הקיר, יש לבחור בחיפוי קיר בעל עמידות גבוהה למים.


אנטיבקטריאלי

חיפויי קיר אנטיבקטיריאלי שישמור על הסביבה שלכם נקייה לאורך זמן. במיוחד בבחירת חיפוי קיר לחללים רטובים כמו חדר רחצה, חיפוי למקלחת , או אריחים לחדרי אמטביה.


חפוי קיר עשה זאת בעצמך DIY

אריחי ה HPB בעלי הטכנולוגיה הייחודית של יוניטס מטבחים הינם בעובי של 4 מ״מ בלבד ומאפשרים התקנה עצמית מהירה ופשוטה ללא אבק, ללא רעש וללא בינוי.

עיצוב מדהים

נעדיף לבחור באריחי חיפוי קיר למטבח בעלי עיצוב מרהיב שיתנו את הנגיעה העיצובית להשלמת התמונה המלאה.

סדרת Wall Units החדשה מבית יוניטס מטבחים מאפשרת לכם לעצב את חלל הסלון שלכם, חיפוי המטבח החדש שלכם, לחדש חללים ישנים, או כאריח לחדר הרחצה. כל זאת בקלות ובמהירות ללא צורך בבינוי! כל מה שנשאר לכם הוא לבחור באחד מהעיצובים המרהיבים שלנו, ופשוט לשדרג כל חלל במהירות ובקלות!! למעבר לקולקציית Wall Units



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page