top of page
חיפוש

4 כללי מפתח ברכישת מטבח לדירה להשקעה!

מחפשים מטבח לדירה להשקעה? בונים יחידת דיור בחצר ומחפשים מטבחון איכותי אך במחיר זול? אספנו לכם את המדריך המלא איך לבחור מטבח בדירה שרכשתם להשקעה. מהם הדברים החשובים שכדאי לשים לב אליהם ועל מה אסור בשום פנים ואופן להתפשר. בחירת חומרים איכותיים שיעזרו לשמור על המטבח שלכם עמיד לאורך שנים רבות.

1. בחירת ארונות מטבח מעץ סנדוויץ ונגרות איכותיים

בבואנו לבחון את המרכיבים שממנו מורכב המטבח שלנו, חשוב לבחור בגוף המטבח שעשוי מעץ סנדוויץ איכותי, כזה שהעמידות שלו לאורך שנים היא גבוהה. עץ סנדוויץ, בניגוד לשבבית אירופאית (סיבית), או MDF, הינו עץ שעשוי ממספר שכבות (לבידים), שכבות אלו שומרות על הכח הפנימי של העץ, מונעות ממנו להתכופף וכך גם על היציבות שלו לאורך שנים רבות.


2. בחירת משטח עבודה למטבח

משטח העבודה במטבח הינו משטח שבו מתבצעת רוב הפעילות במטבח, לרוב מגיע במגע עם חומרים מרובים כדוגמאת מים לרוב. מצד אחד הרצון לבחור חומרים לא יקרים ומצד שני החשיבות שבבחירת משטח עבודה חזק עמיד ופונקציונאלי שיחזיק לאורך שנים רבות. לכן אנחנו ממליצים לבחור משטחים חזקים ועמידים, כדוגמאת משטחי קווארץ למטבח . משטחי הקווארץ של יוניטס מטבחים הינם משטחי חזקים, עמידים ויפייפים. מגוון הגוונים מאפשרים לשמור על עיצוב מהפנט לצד עמידות ומחיר מנצח.




3. בחירת כיור מתאים

זה אומנם נשמע כמו עניין פעוט , אבל בחירת כיור מנצח יכולה לקבוע במקום האם הדירה תושכר במהירות או לא! בין אם מדובר בכיור מטבח מנירוסטה או בכיור מגרניט או כיור קווארץ לאופי הכיור יש חשיבות מרובה. חשוב להבין באופי הדיירים הפוטנציאלים, אם מדובר במטבח קטן לסטודנט יחיד, כדאי לאבזר את המטבחון לדירה בכיור קטן שישמור על משטח עבודה מספק במטבח קטן. במטבח המיועד לדירה להשכרה בעבור משפחה לחלוטין חשוב לבחור בכיור גדול יותר. חשיבות נוספת הינה להבחנה בסוג האוכלוסיה שעוברת להתגורר, כמובן שבעבור משפחה דתית באיזור דתי למטבח בדירה להשקעה חשוב מאוד שיהיה כיור כפול!


4. עיצוב עיצוב ושוב....עיצוב !

מרבית האנשים טועים לחשוב כי היות ומדובר במטבח לדירה להשקעה, או מטבח ליחידת דיור אין חשיבות לעיצוב, זוהי טעות חמורה. לעיצוב יפה ומוקפד חשיבות אדירה בעליית הערך של הנכס שלכם, ובמשיכת שוכרים איכותיים יותר שלהם אסטטיקה ונקיון חשובים. מטבח יפה מעוצב מבית יוניטס מטבחים מרחיב את דעתו של האדם, יאפשר לכם להשכיר את הדירה בקלות ובמהירות וכל זאת תוך שמירה על מחיר נוח ואטרקטיבי לכל כיס. למעבר לקטגוריית המטבחים המלאה

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page