top of page
חיפוש

4 טיפים מנצחים לתכנון מטבח קטן ופונקציונאלי



באים לתכנן את המטבח החדש שלכם? מחפשים לתכנן מטבח קטן בתקציב מוגבל מבלי לוותר על פונצקיונאליות? בין אם במטבח לדירה להשקעה, מטבח ליחידת דיור, מטבח לסטודנטים, שדרוג מטבח של מחיר למשתכן, מטבח לזוג צעיר או מטבחון משרדי רכזנו לכם את הטיפים המנצחים לתכנון מטבח קטן, או למטבח בדירת סטודיו, שיאפשרו לכם להינות ממטבח קטן ומעוצב במחיר נח שמתאים לכל כיס!


1. למקסם את ארונות האיחסון העליונים במטבח

לרוב, במטבחים קטנים אנחנו מוגבלים בחלל שיש לנו לעבוד איתו. לכן הטיפ הראשון הינו לעלות לגובה! תמיד יש איזה סיר לבישול ארוך, או איזה מסחטת מיץ שאנחנו מוציאים אותה רק באירועים חגיגיים, אין טעם שפריטים אלו יתפסו לנו מקום בארונות המטבח התחתונים. גם אם יש לנו רק ארונות מטבח קטנים, ניתן להוסיף ארונות מטבח עליונים, קלאפות מטבח, או אפילו מדפים לתבלינים בקלות ובפשטות ממגוון ארונות המטבח המוכנים שלנו ביוניטס מטבחים.


מטבח קטן ופונקציונלי

.


2. תוספת ארון מזווה למטבח קטן

ארון שירות גבוה למטבח או יחידת מזווה למטבח הידועה בכינוייה Tall Wall, כוללת בתוכה או מקום ייעודי לתנור, מקום במיוחד למקרוגל, יחידות מדפים נוספות ועוד... תוספת של יחידת ארון גבוה נייד, ארון מטבח נוסף לצד המטבח הקטן, יכולה לאפשר לכם לאחסן מגוון רחב של סירי מטבח, תבלינים, מוצרי חשמל למטבח ועוד ולשמש כיחידת בילט אין לתנור ואפילו לפנות לנו מקום יקר ערך על השיש.

חשוב לוודא כי הארון מזווה למטבח אותו בוחרים, עשוי מעץ סנדוויץ , בעל צירים בטריקה שקטה, חזיתות איכותיות ומעוצבות ובעל קווים עיצובים נקיים בין אם למטבח קטן כפרי, למטבח קטן ומודרני, או למטבח קטן בדירה להשקעה. 3. תוספת יחידת בילט אין לתנור מטבח

במגוון רחב של מטבחי קבלן, או מטבחי סטנדרט, מטבחים קטנים וישנים או אפילו במטבח שקניתם בדירה להשקעה שלכם אין מקום ייעודי לתנור. דבר זה ברוב המקרים מאלץ את השוכרים שלכם בדירה להשקעה, בין אם סטודנטים או אפילו מטבח בדירה הראשונה של זוג צעירר להניח תנור קטן על השיש. הדבר תופס מקום רב על משטח העבודה במטבח. מהיום ביוניטס מטבחים ניתן להוסיף בקלות ובמהירות יחידת תנור נפרדת שמאפשרת לכם לפנות מקום על השיש במטבחון שלכם! כל היחדות תנור שלנו למטבח קטן עשויות מעץ סנדוויץ, בעלות מגירה וצירים בטריקה שקטה וחזתיתות Mdf בגמר מעוצב ויפייפה. אנחנו מעצבים ומספקים לכם יחידות בילט אים לתנור למטבח, יחידות נוספות למטבח יחידות מטבח להרכבה עצמית וזאת בקלות ובמהירות ללא המתנה לזמני ייצור ארוכים ומייגעים.

4. הגדלת משטח העבודה במטבח

לפעמים תוספת קטנה למשטח העבודה במטבח היא בדיוק מה שהיינו צריכים! בדיוק המקום שהיה חסר לנו, להניח מיקרוגל, טוסטר או אפילו קומקום חשמלי. שיש מסוג קוואץ למטבח, משטחי שיש טבעיים, או שיש גרניט פורצלן הינו שיש יקר מאוד, אחת הסיבות לכך היא כי למרכיב הפחת בחיתוך שיש במיוחד לשיש שמיועד למטבחים קטנים הינו מרכיב משמעותי בתמחור השיש למטר. אצלינו ביוניטס מטבחים כבר לא צריך להתפשר על משטח למטבח מסיבית מצופה, משטח למטבח מ Mdf או אפילו משטח בוצ׳ר למטבח, מהיום תוכלו להוסיף את המטר שיש הנוסף שלכם בקלות ובמהירות ולהינות ממגוון משטחי שיש מוכנים וחתוכים להובלה והתקנה עצמית, בקלות בפשטות ובמהירות!


אנחנו ביוניטס מטבחים , מציעים לצד מגוון מטבחים קטנים ומטבחונים, שלל אופציות אחסון מרובות בטבח, קלאפות אחסון למטבח, ארונות מטבח קטנים לחללים קטנים, מדפים למטבח מדפי תבלינים כוורות מטבח , ארונות מטבח בטריקה שקטה מעץ סנוויץ ועוד שלל פתרונות לאחסון בארונות המטבח שלכם. כל היחידות מטבח שלנו מודולריות, יחידות מטבח שמתאימות להובלה והתקנה עצמית, ואפילו מטבח מוכן מהיום למחר! למעבר לקטגוריות ארונות המטבח המלאה


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page