top of page
חיפוש

מטבחים זולים 2 מטר - בלי להתפשר על הסטייל!

אם יצא לכם לחפש מטבחים זולים 2 מטר באינטרנט, כנראה נתקלתם במספר גדול של תמונות שלא ממש מעוררות השראה.


מטבחים אפורים - לבנים - בעיצובים בסיסיים ואם לדבר בכנות, אז גם קצת מדכאים.


אבל המטרה שלנו במטבחי UNITS היא לשבור את הסטיגמה ולהראות לכם שאפשר לקבל גם מטבחים זולים וקטנים בעיצובים מרהיבים, בלי להתפשר על האיכות או על הסטייל.

אז איך עושים את זה?


מטבחים זולים 2 מטר - בלי להתפשר על הסטייל!
מטבחים זולים 2 מטר


התאמה לחלל של מטבח זול 2 מטר

מטבח זול 2 מטר בדרך כלל מיועד ליחידות דיור, משרדים, או צימרים, שבהם חשובה הפונקציונליות של המטבח לצד הגודל המצומצם שלו, בהתאם לגודל המוגבל של החלל.


עם זאת, בגלל הביקוש אפשר למצוא היום בשוק מגוון רחב של מטבחים קטנים וזולים, המיועדים לענות על צורך בסיסי במחירים נמוכים.


לכן פעמים רבות, מטבחים אלה מיוצרים מחומרי גלם קצת פחות טובים, עם קצת פחות השקעה בעיצוב כי הם מתמקדים בעיקר בדבר אחד -

במחיר הנמוך ביותר שניתן להשיג עבור מטבח קטן.


אבל מטבחי UNITS הצליחו לפתח נוסחה ייחודית, המאפשרת לכם לקבל מטבחים זולים וקטנים במחירים ללא תחרות, בעיצובים ואיכות ללא פשרות.


איך יוצרים מטבח קטן וזול שהוא גם חגיגה לעיניים?

על מנת להגיע לתוצאה של מטבח קטן ואיכותי שהוא גם מעוצב, מרהיב ביופיו וגם במחירים ללא תחרות, בחרנו להשתמש בחשיבה יצירתית ולערוך מחדש את סדר העדיפויות.


שמנו את העיצוב בעדיפות גבוהה, לצד ממשק הזמנות ידידותי ונוח, עם חומרי גלם איכותיים במיוחד:


גוף מעץ סנדוויץ', חזיתות בגמר pvc סופר-מט בגימור soft-touch עמיד ונעים למגע, במגוון גווני מט מהממים, משטחי קוורץ במגוון עיצובים שמקפיצים כל מטבח וגם כיורי נירוסטה / קוורץ / או גרניט לבחירה.


הקו המנחה של מטבחי UNITS הוא ליצור מטבחים ברמה ובעיצוב של מטבחי יוקרה במגוון מידות מוכנות מראש, כך שאתם לא צריכים להזמין צוות נגרים אליכם הביתה כדי לבצע מדידות והתאמות אישיות.


אתם פשוט נכנסים לאתר, בוחרים את המידות המדויקות שיש למטבח שלכם, את הארונות בעיצוב שאתם אוהבים, חיפויי קירות בצבע המתאים, מתאימים להם משטחי עבודה איכותיים ומושלמים, כיור וברז ואפילו מדפים איכותיים ממתכת בעיצוב נורדי מהמם.


המטבחים מגיעים עם הוראות הרכבה מפורטות מאוד, אז כל מה שצריך זה קצת ידע טכני ויש לכם מטבח להרכבה עצמית.כל מה שצריך כדי ליצור מטבח 2 מטר במחיר זול, שהוא גם התגשמות החלומות שלכם על מקום נעים ואסתטי לבשל בו.


הפרטים הקטנים שעושים את המטבח - גם אם הוא קטן

כאמור, נוסף על ארונות מטבח, UNITS מציעה גם חיפויי קיר איכותיים עשויים מ SPC - חיפוי בעובי 3 מילימטר בלבד, עשוי ליבת אבן ופולימר אנטיבקטריאלי, עמיד במים, המגיע עם טקסטורה של אבן, או בטון לבחירתכם, בהתאמה מדויקת למידות המטבח שלכם.


יחד עם הכיורים, המדפים והברזים, אתם מקבלים את המטבח הקטן והמושלם.


התוכנה הייחודית של UNITS מאפשרת לכם לעצב את המטבח ממש כמו לגו, תוך שילוב יחידות מודולריות לבחירתכם ולקבל הצעת מחיר במקום.


אז מי אמר מטבח זול 2 מטר ולא קיבל??? כנסו עכשיו לקטלוג המטבחים שלנו כדי לבחור את ההתאמה המושלמת!


313 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Коментарі


bottom of page